loading...
برق قدرت دانشگاه بیرجند
دوخت انواع لوازم چرم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سینا در تاریخ 1393/09/25 و 19:18 دقیقه ارسال شده است

نه من اتفاقی وارد سایتتون شدم

لطفا اگه میشه یکم زودتر چون فردا ظهر اخرین مهلت تحویلشه
مممنون میشم
پاسخ : فرستادم به ایمیلتون

این نظر توسط سینا در تاریخ 1393/09/25 و 16:34 دقیقه ارسال شده است

سلام
من چندتا مسئله مدار دارم نمیتونم حلش کنم مینونید واسم حل کنید
هزینش رو هم پرداخت میکنم
پاسخ : شما یه آدرس ایمیل بده.من یکی از دوستام استاد حل تمرین مدار هستش.ایشون بهتر میتونن راهنماییتون کنن.بیرجندی هستید؟
لطفا خصوصی پاسخ دهید یا به ایمیل ارسال کنید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مدیر سایت


              سجاد علی زاده

    sajjadalizadeh72@yahoo.com

    آمار سایت
  • کل مطالب : 175
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 54
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 708
  • بازدید ماه : 708
  • بازدید سال : 10,656
  • بازدید کلی : 173,943
  • تبلیغات

    دیکشنری آنلاین